Söndag hela dagen

Herregud så trött jag är i dag! Estelle har i vanlig ordning vaknat 1 miljon gånger i natt och just innan klockan slog 5 i morse vaknade båda 2 och ville stiga upp. Gäsp!
Det var riktigt svårt att vakna till liv!
Den här dagen får gärna gå riktigt jävla fort!

Det blev en lyckad dag på loppis igår. Leksaker, kläder till barnen och kläder till mig själv fyndade jag. Jag köpte en vinterjacka till mig själv för 40:- som knappt var använd. Ett riktigt fynd!
Estelle fick en overall som jag tänkte att hon skulle få ha när hon ska sova i vagnen. Den var inte heller märkbart använd så 60:- var den helt klart värd!
Alfred tyckte nog att bästa köpet var hans turtles lastbil. Åh som han har kört med den. Han lastar den full med grejer också skriker han "-Här kommer jag!"...
Kul att han blev nöjd i alla fall!
......................................................................
I dag är vi hos Sussi & Astrid. Förhoppningsvis går tiden lite fortare!
I morgon kommer Linus hem. Jag har lovat att han ska få sova hela tisdagen men sen så ska han få ta över rodret här hemma.

Lilla selfiebrud 💛

Allmänt | |
Upp