Lördag

Hej på er!
I detta huset spelar det ingen roll om det är helg eller vardag, vi tar aldrig en sovmorgon. Efter 5 är det morgon för då måste bebisen bajsa och efter det är hon pigg. Men vi klarar oss ändå.

Igår åkte Linus på jobbet och kommer hem igen på tisdag.
Det känns som vanligt tomt och tråkigt. Hoppas helgen går fort!

Nästa vecka är fullspäckad. På tisdag åker jag och tatuerar mig. Gud vad jag längtar!
Estelle har 5 månaders koll på onsdag och ska då få 2 sprutor igen. Åh vad jag gruvar mig för det! Sist blev hon ju så otroligt ledsen och det var riktigt jobbigt.
Fredagen gruvar jag mig extremt mycket för. Då ska jag till sunderbyn för undersökning. Det ska beslutas om jag ska operera bort cellförändringarna eller om det går att skrapa bort dom. Om jag är nervös? Det är fan bara förnamnet! Jag blir skitnödig bara jag tänker på det!!

Den minsta I familjen fortsätter att växa så det knakar. Nu är hon 70cm lång och väger 8400g. Det börjar kännas tungt att bära henne i babyskyddet. Min lilla kotte.

Alfred växer också. Både i kroppen och knoppen. Han kan snart inte ha 98 på byxor längre utan har gått upp till 3 siffrigt. Hur gick det ens till? Han hade ju 50 på kläderna nyss ju!
Han pratar hela tiden och nu förstår man mer och mer varje dag.
Mina fina små kottar. Gud vad jag älskar er!

Allmänt | |
Upp