Rutiner

Hej på dig! 

Det har varit långa uppehåll här inne den senaste tiden men nu har vi snart landat i våra vanliga rutiner igen. 

Alfred hade första förisdagen i torsdags och det gick bra. Han var blyg i början men när jag hämtade honom så var han varm i kläderna och berättade hur roligt det hade varit att träffa sina kompisar i gen. Gud vad han har saknat att hänga med dom. 

Dagarna rullar på. I veckan är Linus henna och vi har hunnit med massor. Vi har rensat ut så mycket skrot här hemma! 4(!!!) Sopsäckar har åkt ut, från min garderob. Alla barnkläder är utsorterade, vinterkläderna inventerade och sommarkläderna undanplockade. Panten är till och med pantad! 
Heja oss!

I dag bokade vi en utlandsresa. I mars åker Jag, syrran, svärmor & Sara till Läs Palmas i Spanien. 8 dagar med sol och värme kommer att sitta som gjutet! Jag längtar och är otroligt övertaggad. Jag sa till Johanna i dag att jag redan ska börja packa. Helt otroligt är det inte, trots att det är långt över 100 dagar kvar. Hehe... 

Vi har också hunnit med en sista middag på kåtan i kväll. Kul att alla kunde samlas. Synd att vi måste vänta tills nästa sommar innan vi kan göra om det. Äta på kåtan alltså.. 
Nu har barnen just somnat så nu ska jag se Harry potter! 
Hej så länge! 

Allmänt | |
Upp