Att sova en månad

Estelle blir aldrig frisk. Hon har det lika jobbigt på nätterna än och snoret det forsar. Jobbigt, minst sagt! Jävla förkylning som aldrig vill gå över! 


Estelle har börjat ställa sig mot saker nu. Tidigare har hon vägrat stå, nu ska hon bara stå.. och hon har ett jävla humör. Går det inte som hon vill, på en gång så blir hon rasande. Undrar vart hon fått det ifrån. Hehe.

Vi har hunnit fira Lilly som fyllde 5 år i lördags. Jag fattar inte att hon redan är 5 år. Hon har blivit en så fin människa med världens största hjärta. 


Annars då? Vi har mest varit hemma och myst. 

Jag känner mig inte på topp så jag håller mig helst hemma. 
Jag saknar mormor och livet känns lite allmänt tungrott. Det är så många runt om mig som mår dåligt så då håller jag mina egna problem för mig själv och det gör jag lättast om jag håller mig undan. Kanske släpper allt när begravningen varit. Jag hoppas det. 
Jag vill känna mig pigg och glad igen och just nu går inte det. 
Tur jag har mina kottar.

Det hade varit fint att få sova en månad... 

Allmänt | |
#1 - - Matilda:

Kanske inte alltid kan förstå eller ha svar men lyssnar gör jag gärna, finns här om du vill prata. Bara du hör av dej ❤

Svar:
Emmelie

Upp