Otroligt

Hej på er!

Vet ni, det är helt otroligt hur bra Estelles magmedicin funkar. Hon får bajsa varje dag och det är helt vanligt bajs som kommer. Hon behöver inte ha ont eller vara ledsen. Fy fan så skönt! 
Nu är hon sig själv igen. Glad & busig och helt underbar. 
Gud vad jag älskar den här tiden med henne. Hon är så lättsam och även om hon vaknar sjukt tidigt varje morgon så är jag glad att få stiga upp med henne. 
Hon kompletterar våran familj så himla bra. 
Fina lilla Estelle.

Alfred fick ett återfall i förrgår. Han hittade en av sina gamla tuttar i köket (vart han hittade den fattar jag inte..) Och han hann stoppa den i munnen och suga fast på den innan jag han lirka av honom den. Herregud så ledsen han var. Han grät och grät och låg typ och skakade i soffan. Som en knarkare på rehab typ. 

Det gjorde så ont i mitt hjärta att vara tvungen att ta av honom den. 
Igår frågade han efter tutten men i dag hoppas jag att han har glömt bort den. 
Sanna här gånger är jag glad att Estelle inte tar någon tutte. 

Allmänt | |
Upp