4år

Du har lärt mig vad riktig kärlek är och du visade mig meningen med livet när du kom. Jag är tacksam för Dig varje dag. ❤ Grattis på födelsedagen Alfred! 🎈 #4år


Jag har aldrig varit så rädd som jag var på Alfreds förlossning. Jag har aldrig känt mig så där maktlös och hjälplös som då. När det skreks och när jag såg paniken i barnmorskans ögon trodde jag att det var kört. Hjärtat hos våran pojke hade slutat slå och till varje pris skulle han ut. Jag tog i med varenda cell i min kropp i hopp om att det inte skulle vara försent och när dom tog honom och sprang så tänkte jag att nu dör jag. Jag. Dör. Nu! 

Sen kom Linus in och i famnen hade han den finaste pojke man någonsin hade kunnat önska sig. Han var perfekt. Han levde. 

4år har gått och än i dag, så fort han råkar ut för nått känner jag hur det sticker extra i hjärtat. Jag vill skydda dig mot allt. För evigt. Min fina Alfred.

Allmänt | |
Upp