Lördag

Hallå där!

Vi har varit hemma hela dagen och det var välbehövligt kan man säga. Jag håller på att tvätta bort vårat tvättberg men annars gör vi ingenting i dag.

Barnen har lekt så bra ihop. Dom skrattar, busar och jagar varandra och det har inte varit ett enda bråk på hela dagen. Nu jinxar jag väl hela sliten också blir dom monster resten av dagen hehe. 

Det ska bli skönt när Linus kommer hem. Jag saknar honom himla mycket. På tisdag har vi våran bröllopsdag och då tänkte jag att vi skulle försökt hitta på nått bara jag och han. 

Vi får se vad som blir. 

Jag önskar att det kunde komma lite sol. Det är inte konstigt att man känner sig nere i det här vädret. Det regnar eller så är det kallt. 

Vad hände med rmen egentligen? 
Nåja, nu ska jag gå och laga lite middag. Alfred så just att han verkligen behövde köttbullar. Så det får det bli!

Allmänt | |
Upp