Torsdag

God morgon på dig!


Status hos oss: 
Jag och Linus har sovit en natt utan barnen. Vi sövde dom i svärisarnas säng sen smög vi ut till stugan. 
Jag vaknade kl9 av att Polly la sig i mitt ansikte och sen kunde jag inte somna om. Men det har varit gudomligt att få sova ordentligt en natt! Tack för det! 

Barnen busade igår så jag trodde att dom skulle tuppa av. Vi var barnvakt till Lilly & Harry sen kom även Freddy hit. Dom 4 äldsta gick all in och ljudnivån var på max hela tiden. Dom hade roligt i alla fall och Alfred somnade ganska direkt efter vi läst en bok. 

Idag åker vi hem till verkligheten igen. Jag ska städa och försöka hinna baka till Alfreds kalas på lördag. Han är så laddad på att fylla år. Han pratar hela tiden om att han inte vill bli gammal men han vill fylla 4. För när man fyller 4 år får man massor med paket. 
Det är så mycket tankar i det där lilla huvudet. Jag älskar att lyssna när han berättar och reflekterar. Han är klok och mycket påhittig. 
Har jag berättat om Katie förresten?
Det är Alfreds kompis som inte syns. Ibland är hon med oss och ibland åker hon ambulans. Hon brukar följa med Camilla (min syster) och ibland är hon i moskosel med mamma. Oftast sover hon med Alfred och ibland kan han inte somna på kvällen för att hon stör honom. Han brukar säga att hon inte vill sluta prata. 
ÄR KATIE ETT SPÖKE??? 
Jag vill typ inte ens tänka i dom banorna.. Haha... 


Nu ska jag börja packa. Hoppas ni får en fin dag! 

Allmänt | |
Upp