Tisdag

God kväll!

Kidsen sover och här ligger jag i sängen och internet shoppar. 
Wish är en farlig sida när man själv inte riktigt kan somna! 

I dag har vi haft pysselstuga här hemma. 
Vi har målat katter och gjort magneter osv. Barnen var med ovanligt länge denna gången måste jag säga. Kul! 
I morgon ska vi se om vi är så få till påskriset. Istället för fjädrar, målar vi riset och hänger i hjärtan av piprensare. Bara det slutar blåsa någon gång så ska det få pryda våran bro. 

Annars så ska jag försöka tvätta bort all tvätt i morgon. 
Vi åker till mamma på fredag så då hade det ju vart bra om barnen har kläder att ha på sig. 
Skriva en packlista kanske kan vara bra att göra också. 
Sist vi åkte till brännberg glömdes blöjor och lite andra grejer hemma. Inte så ultimat när man har en bebis som är i behov av dom. 

Hur som helst. Dagarna rullar på.
Nu ska jag försöka somna jag med. 
Sov gott hörrni! 

Allmänt | |
Upp