Energi

Hej på dig! 

Dagen började på bästa sätt. Hela familjen har fått ny energi så vi är pigga och glada. 
Estelle har sovit hela natten och har ätit ersättning som vanligt i natt. Dock fortfarande väldigt svagt blandad för att inte reta magen. 
Hon är på bättringsvägen! 

Vi satte upp torkvindan på baksidan igår. Jag längtar efter att få hänga ut kläderna! Dom luktar ju så gott när dom fått torka ute. Och nu kan man tvätta ner än bara två maskiner per dag. Suveränt! 

För tillfället sover den Lilla, Alfred ser en film och Linus är ute i garaget. Jag har städat uppe. Bytt alla sängkläder, hängt ut täckena på vädring och startat en tvätt. Nu ska det röjas och städas nere också. Också hade jag tänkt försöka dra fram allt som ska med till logen.. 
Jag har ett gäng lådor med mormors gamla saker som jag också ska gå igenom. Kanske jag hinner det i eftermiddag. 

Alfred var sugen på pizza så kanske jag skickar iväg han och Linus på tre kronor. Alfred tycker att det är så spännande att äta på restaurang. Estelle får inte äta nått annat än ersättning tills det här fått 48 timmar, så det är snällast mot henne om hon inte ser maten för då ska hon också ha. Hon är ju en riktig pizza tjej! Precis som sin mamma! 🤣 

Nu ska jag sätta igång och städa. 
Hoppas ni får en fin onsdag! 

Allmänt | |
Upp