Enkelt

Hej där!

Hela dagen i dag har vi vart hos Johanna & Kidsen. Johanna & Johanna har bakat medans jag och barnen har tittat på. 
Vi käkade middag där innan vi åkte hem - tacogratäng, fy vad gott det är! Det är svårt att sluta äta en sån gång! 

I kväll har det varit så enkelt här hemma. Barnen har lekt och sett film och jag har packat lite inför i morgon. Precis då jag drog igen dragkedjan på väskan kom Alfred och ville att vi skulle mysa lite i soffan. Sagt och gjort. Där har vi legat resten av kvällen tills det var dags för sängen. 
Nu har barnen somnat och jag ligger och funderar på om jag ska orka gå ner och se tv eller om jag ska stanna här i sängen och snusa på mina sovande barn tills jag med somnar. 

I morgon ska vi gå till kyrkan för Alfred ska få en liten bibel. Barn som fyller 4 får en av kyrkan och när Lilly fick sin följde mormor med henne till kyrkan så vi tänkte gå dit i morgon och sakna mormor en stund, samtidigt som Alfred, Harry & Astrid får sin bok. 
Lilla mormor vad jag saknar dig. 
Jag fattar inte att det snart är ett år sedan du lämnade oss. 
Sist jag var till morfar satt han och tittade på Estelle och sa; 
"Ja, tänk om Gun hade fått se dig Nu.." 
Ja, tänk om hon hade fått levt i dag och fått möjligheten att lära känna mitt yrväder Estelle. 

Allmänt | |
Upp