Dagarna går

Dagarna springer förbi och jag hinner som vanligt inte med längre. 


Helgen i Stockholm var hur bra som helst. 
Att se Linus tävla är så jävla roligt. Jag är så nervös. Han är så nervös och att få se honom ta ett guld & ett brons gjorde mig så stolt. Fy fan vad han har kämpat. Både med kost och träning. Han har piskat sig själv länge och äntligen gav det resultat. 
Nu är det bara ladda om för SM. Hoppas dom lägger det senare i år så att jag kan följa med. 
Förra året var det den 9 mars tror jag.. och 9 mars åker jag utomlands. Hoppas hoppas att det blir senare.

I går var vi på bvc med Estelle på 18månaders kontroll. Nu väger hon 12 kg och är 83cm lång   

Det gick så fort att komma hit. 
Jag vill så gärna ha henne liten en stund till. 


Alfred har kommit in i en period där han vägrar att bli fotograferad. Jag hoppas det hinner ändras innan onsdag, för då är det daggefotografering. Kanske går det bättre om det är någon annan som står bakom kameran. 


Vi var på bamsegympan ikväll. Jag hade med Estelle så jag kunde inte vara med och se alla momenten på hinderbanan men det gick bra ändå. Och Alfred var stolt när vi satte oss i bilen. -"mamma, jag klarade faktiskt att vara utan dig på bamsegympan!" 
Han har också blivit stor för snabbt. Han var ju nyss bebis han med. 

Barnen har somnat och jag sitter i soffan och fördriver tid. Jag har varit så stressad i dag så jag har svårt att varva ner och kunna uppskatta lugnet. Det känns besvärligt. Jag hittar ingen ro i kroppen så då kan jag inte läsa eller se tv ens för jag får inte ihop koncentrationen. 

Hade Linus varit hemma hade jag gått ut på en promenad men det går ju inte nu. 
Nåja.. Jag ska göra ett sista försök med boken. Vi får väl se hur det går. 
Ha en fin kväll!

Allmänt | |
Upp