Daggekort

Hej på er! 

Det har varit några intensiva dagar här hemma. Estelle har haft 41 i feber i några dagar och har varit riktigt risig. 
Alfred åkte till Brännberg i söndags och kom hem i dag. Det kändes så taskigt mot honom att inte få så mycket uppmärksamhet då Estelle har varit som fastklistrad på mig. 
Han har i alla fall haft det super bra, som vanligt. 
Tusen tack för barnvakten! 
Sen är det alltid kul att höra att Dan & Nilla tycker att han är så enkel att ha där. Det är sällan några bekymmer och det är ju skönt! Jag vet helt ärligt inte vad jag skulle ha gjort utan mina svärföräldrar. Dom är guld värda i mina ögon. 

I morgon vankas det daggekort. 
Eftersom Alfred egentligen bara går måndag,tisdag & torsdag så ska jag och Estelle följa med honom på dagis i morgon. Jag tänkte passa på att gå över på småis och hälsa på så Estelle få se hur det ser ut där. Hon börjar ju den 22 januari så det kan ju vara kul med ett studiebesök då vi lika har några timmar att ta kål på i morgon. 

Nu ska jag läsa min bok en stund. Jag har börjat läsa fjällbacka serien av Camilla Läckberg och jag har redan matat igenom 6 böcker. Dom är så bra! Så spännande och man fastnar direkt. Dom böckerna rekommenderar jag verkligen! 

Ha en fin kväll!

Allmänt | |
Upp