Måndag

God kväll!
Vilken dag! 
Herregud vad jag stressade i morse. Anngerd var sjuk och Camilla skulle inte börja förän 10 men fick komma in tidigare för att hjälpa mig med schemat. Sen dess har vi inte suttit många minuter. 
Direkt efter jobbet åkte jag hem och började packa till barnen. Dom åkte till Brännberg i kväll för att vara hos farmor och farfar i stället för att vara på dagis. Jag vill inte att dom ska bli sjuka just innan jul. 
Men det var jobbigt när dom åkte. Alfred är i en period då han helst ska sitta fast på mig så han blev ledsen så klart. Estelle gick det bättre för. Hon bara vinkade och sa "Hej då mamma älskar dig!" 
Åh.. att man redan kan sakna dom så mycket. 
Lilla man ❤

1 vecka är det kvar till jul. 1 enda vecka! 
Jag längtar efter ljusare dagar. Längre dagar. Jag är trött på mörkret. Det är mörkt när man går till jobbet och mörkt när man kommer hem. Så jävla deprimerande! 
Måtte denna veckan gå fort!



Allmänt | |
Upp