söndag

God kväll!
Igår kom magsjukan tillbaka till Estelle. Hon var helt däckad och sov nästan hela dagen. Ändå somnade hon just efter 20.00 i går kväll och sov tills 9.30 i morse. 
I dag är hon som vanligt igen men det blir inget dagis för någon av dom förän på torsdag möjligtvis. Det var en sån lurig magsjuka det här så jag vill inte att hon ska smitta ner hela avdelningen. 
Alfred har 2 st som inte får utsättas för magsjuka, på sin avdelning så därför får han också vara hemma trots protesterna från den lille herrn. 

Jag har varit övereffektiv i dag. 
Jag behövde nog sova jag med! 
All tvätt är snart borta och den rena tvätten är sorterad och hopvikt i garderoberna. Jag har städat nästan hela huset & toaletterna. Dammsugit och skurat överallt och disken är fixad. 
Barnen duschade medans jag röjde i tvättstugan och då hanns det med mycket. 

Vilken skön dag det här har varit. Barnen har inte bråkat nått och vi har hunnit med att både vara ute och lekt och varit inne och pyssla. Tänk vad lite sömn kan göra men humöret! 



Nu sitter jag och Alfred och ser en film och Estelle sover. 

Hoppas ni har en fin andra advent! 
Hörs!

Allmänt | |
Upp