Måndag

Hallå!
I veckan jobbar jag heltid och det känns som att jag inte kommer att hinna med nått. Men det kommer nog att gå bra ändå. Linus kommer ju hem i kväll så han får ta hand om hemmet i veckan. 

Barnen var dock trötta när jag hämtade dom vid 16.. Alfred har varit extra tjörmig i dag men det är inte så konstigt då det har varit en superlång dag för dom. 
Nu är Astrid här en stund och leker så dom lär ju somna ovaggade i kväll. Alfred i alla fall. 


På tal om nått helt annat! 
I morgon är det 3 månader sen jag opererade mig. 
Dom är fortfarande lite hårda men dom ser helt annorlunda ut nu mot för vad dom gjorde när dom var nya, vilket är bra. Från början var dom lite väl höga i profilen men dom har gått till sig riktigt fint. 
Jag la ju in 500cc i varje och det låter jätte mycket och jättestort till min kropp, men det ser inte så stort ut. Jag är så himla nöjd! Lätt värt varenda krona! 
Nu slipper jag tejpa ärren! I stället ska jag smörja med ett silikonstift. Så himla skönt! Nu är det bara 3 månader kvar av att måsta ha den där hemska bh:n Men det ska jag nog klara av. 
Problemet sen blir bara att hitta bh:ar. Det finns inte mycket att välja på när man behöver 60G. Tur att Jonna på underverket kan ta hem så att man får prova. Dom är ju inte så billiga. Men lätt värt att investera i en riktigt bra bh. Då gör det ingenting att dom kostar 500:- 


Nu ska jag kolla på lite middagstips för i veckan. Bäst att förbereda och underlätta för maken. Hehe

Ha en fin kväll! 



Allmänt | |
Upp