Måndag

 Phuuu... Middagen är intagen och vi ligger i soffan som slöa sillar. 


Estelle hade feber igår (hon har en tand som spökar) och ont i munnen så vi har varit hemma i dag. Hon har mest legat i soffan medans jag och Alfred har varit rätt så aktiva. Han har pysslat och jag har tvättat & städat. 

Den här tiden på året känner jag mig så himla orkeslös. Det känns på riktigt jobbigt att ens ta på kläderna på morgonen. Vad ska man göra? Jag äter D-vitamin redan men jag märker då ingen skillnad. Det är nästan så att jag kan somna bara jag sätter mig ner en stund. 

Jag har även en mental svacka. Jag saknar mormor så mycket så att jag vill gråta hela tiden. Jag kan inte lyssna på kärleksvisan längre, då brister det direkt. Jag vill inte fira jul utan henne. Jag vill kunna ringa henne när som helst... Livet känns allmänt tungrott bara och jag behöver ta mig ur det här snabbt. 


En bra sak i höstdeppen är att Linus kommer hem i kväll. Skönt att få dela ansvaret för ett par dagar i alla fall. 
I morgon väntar jobb igen så nu ska jag gå och göra klart några matlådor. 
Ha en fin kväll! 




Allmänt | |
Upp