Onsdag

Hej på dig! 
Jag vaknade kl 2 i natt av att Estelle kröp upp i min säng och var brinnande het. Hon var så ledsen och yrade massor. 

Vi gick ner jag och hon, satte oss i soffan och kollade tempen och då låg den på 39,1. Alfred vaknade och ville att vi skulle bädda nere så att vi alla kunde ligga tillsammans på golvet. 
sagt och gjort. Alfred somnade om ganska direkt men Estelle var vaken en stund. Somnade & sov en timme sen har hon varit vaken. Det blev en alldeles för tidig morgon men det går bra ändå.


Febern har varit skyhög hela dagen men hon har inte varit brydd det minsta fram tills nu. 
Nu har hon just somnat i soffan och hon får sova tills hon vaknar även om det innebär att jag måste vara vaken en nått till. 
Lilla stumpan. Vad jag hatar när barnen är sjuka. 
Jag blir hemma i morgon också och säkert på fredag med. 
Det enda som är bra när man är hemma, det är att man hinner med så himla mycket. Jag har bakat, tvätta och städat. Alfred har suttit och byggt med sina småklossar nästan hela dagen och Estelle har lekt hon med. 


Nu ska jag och Alfred lägga pärlplattor. 
Trevlig kväll!

Allmänt | |
Upp