Fredag

God kväll!
Här är fredagsmyset i full gång. Barnen ser Tingeling & den förlorade skatten och äter chips så jag tänkte passa på att kika in här. 
I dag fick jag min bh! Jag fick en i en för liten storlek först men nu har jag fått rätt och jäkla vilken skillnad det blev! 
Nu är det roligt att prova kläder igen! 

I helgen ska vi bara mysa. Barnen har varit så himla trötta hela veckan så vi behöver verkligen få ladda batterierna i helgen.
På måndag kommer Linus hem och i vanlig ordning längtar vi ihjäl oss. 
Nu ska jag återgå till Tingeling och mysa med barnen. 
Ha en fin fredag kväll!

Allmänt | |
#1 - - Linnea:

Heja dig! Mina är rätt hängiga efter barnen men dom får duga så länge. Och jag vet hur jobbigt det är med jobb och varannan veckorna, kämpa på. Vi är fan superhjältar 😘

Upp