Mycket har hänt!

Hej på dig! 
Jag har tagit en paus från bloggen för jag kände mig inte motiverad till att skriva nått och tiden verkade aldrig riktigt finnas där. 
Men nu känner jag mig taggad igen! 

Så himla mycket har hänt sen sist! 
Sommaren kom och gick. Juli var en sån fantastisk månad. Det var så varmt och härligt varje dag men sen kom augusti och då blev det kallt. Men på nått vis är det skönt med höst med. Det är mysigt att det är mörkare och luften är så mycket lättare att andas. 

Det har skett 2 stora förändringar i livet också. Jag har blivit erbjuden fast jobb på a-städ. Jag kommer att jobba 75% så fort jag har återhämtat mig från operationen och det känns jättekul!
Den andra stora förändringen är att jag har gjort en bröstoperation. 
Efter 2 graviditeter och bröst som såg ut som på en 70åring, bestämde jag mig för att göra nått åt det och nu har jag gjort det! Den 27/8 hade jag tid för operation och det gick bra! 
Nu är det bara vänta tills allt är läkt. 

Nu måste jag vila. Tabletterna har börjat verka och jag blir så himla trött av dom. 
Hoppas eran sommar har varit fin! 

Allmänt | |
Upp