Söndag

Hej på dig!
Jag har söndagsångest delux.. I morgon börjar jag jobba igen. Varje dag varje vecka. Jag hoppas att det här blir bra. 
I morgon kväll kommer linus äntligen hem igen. Nu är det länge kvar tills nästa gång han får vara borta så där länge. Barnen håller på att längta ihjäl sig. 
För att tiden ska gå fortare så har vi bakat & städat idag. Än är jag inte klar, men jag behövde en paus i soffan, så jag passar på medans barnen leker. 

Igår när jag inte kunde sova låg jag och kollade på bilder på telefonen. Dom här bilderna fastnade jag på..
Den nedre är så klart före operationen, det syns ju rätt tydligt. Vad som inte syns tydligt är hur jag mår på bilderna. 
Innan operationen så hade jag ett sånt sjukt komplex för mina bröst. Att ha på sig något som satt thight var inte kul. Att köpa bhar gick inte. Att känna sig kvinnlig hade jag slutat göra i samband med att jag slutade amma Estelle, för då blev jag platt som en planka. 
Att operera mig är nog det sundaste beslut jag har tagit. I morgon är det 3 veckor sedan operation och jag mår så sjukt mycket bättre.

Nu är det dax att fortsätta städa. 
Ha en fin söndag! 


Allmänt | |
Upp