Torsdag

God morgon!
Jag vaknade före barnen i morse, kl 6. Klarvaken dessutom. Nu sitter vi i soffan och ska äta frukost. 

I dag är det bara 3 dagar kvar innan Linus kommer hem. Då är han hemma 1 dag sen åker han och jobbar igen. Oj vad jag längtar tills han får ledigvecka nästa gång. 
Estelle kommer och kryper upp till mig och säger -"saknar pappa".. Hon tycker nog att det är jobbigast av oss. 
Estelle försöker tvångspussa Alfred. Det är inte alltid så lätt med syskon. 😂

Idag ska vi inte göra nått. Kanske pyssla lite, vi får se. Det är mulet och grått ute så vi stannar inne. 

Idag har jag varit snusfri i 26 dagar. 26 långa jävla dagar kan jag säga. Gud vad det är jobbigt att sluta. Jag är sugen på en snus hela tiden. Jag snusar hushållspapper för tillfället för det blir för jobbigt att vara utan nått under läppen. Jag vaknar på natten, svettig och sjukligt snusugen och kan inte somna om. Då är det bara pilla upp en hushållspappersprilla under läppen och intala sig att det hjälper. 
Kanske slutar jag på riktigt eller så har jag bara ett uppehåll. Vi får se. 
Nu ska jag också äta frukost. 
Hej så länge!





Allmänt | |
Upp