11/2

Hej på dig!
I dag har vi haft första inskolningsdagen för Estelle. Det gick väldigt bra så i morgon ska hon vara där mellan 9-12 Och går det bra, blir det så resten av veckan också. 
Så här såg hon ut efter dagis då vi var uppe och städade. Hon gick igenom min sminkväska medan jag rensade i garderoben och jag skulle ju ha förstått att hon gjorde nått sattyg när hon var så tyst... Hur som helst..  Jag är ett läppstift fattigare... 

I helgen har vi varit hos mamma i moskosel. Vi har spelat spel och myst. I går åkte vi till Jimmy och åt palt och sen begav vi oss hem. 
Det var skönt att få komma hem till mamma och inte göra ett enda dugg. Det behövs ibland det med. 



Idag har vi hunnit med mycket. Jag har ÄNTLIGEN orkat packa ner julgranen och snört in den i förrådet. Alla julsaker är nu också instoppade där. 
Barnens alla kläder är invikta i garderoben och Alfreds rum & sovrummet är städat. Jag har bytt sängkläder och tvättat snart all tvätt. Nedervåningen är också städad och jag har hunnit rensa i barnens leksaker. 
Man hinner mycket när man inte sitter i soffan. 

På lördag ska jag på tjejkväll hos Sandra. Det ser jag fram emot. I veckan har jag känt mig så där sjukligt ensam i gen så det ska bli kul med lite tjejhäng. 
I morgon kommer Linus hem och på onsdag återgår jag till jobbet igen. Skönt! 
Hoppas ni har en fin måndag! 
Allmänt | |
Upp