26/2

God kväll!
I dag kom Linus hem och ungarna är lediga från dagge i morgon. Skönt! 
Jag ställde mig och gjorde köttfärsbiffar direkt efter jobbet för Alfred var så himla sugen på det. Han älskar verkligen köttfärsbiffar! 

Igår var jag och tog andra sprutan för hepatit på sjukan. HERREGUD så jävukskt ont det gör! Jag hade sån hjärtklappning innan så jag höll nästan på att svimma. Jag fick rent ligga ner haha. I vanlig ordning följde Camilla med som moraliskt stöd. Också tror jag att hon njuter av att se mig plågas lite. Sadist som hon är. 

I veckan har jag många planer. Jag ska få lite ordning i Alfreds rum så att det får börja tapetsera där inne. Jag ska (läs linus) bära ner kökssoffan i källaren så att jag kan måla den. Jag har en hylla som det ska köpas hyllplan till också ska jag måla fästena till den. Mycket pyssel men det ser jag fram emot. Det är länge sen jag hade ett eget projekt här hemma så det ska bli kul att sätta igång. Men även skönt när det är klart. 

Nu ska jag borsta gaddarna på barnen sen snöra i säng dom. Gud vad trött jag är! 
Det här är fondtapeten som ska upp i Alfreds rum. Han har valt den själv. 

Allmänt | |
Upp