Tisdag 5/2

Hej på dig!

I går var en jobbig dag. Den 4/2 dog mormor så det var 2 år sedan igår. 
Det är så märkligt det där. Det känns inte som 2 år sedan. Det känns kanske mer som en månad sen.. Jag minns varenda känsla jag hade i kroppen då jag sa hej då. Den där klumpen i magen. Klumpen i halsen. Paniken. 
Fy fy fan vad jag längtar efter henne. 

Linus åkte på jobbet i morse. Det nya jobbet kanske jag ska säga. Nu är han tillbaka i svappis och det blir nog bra. Avståndet blir väl största skillnaden för oss. Nu är vi ju van att han är hemma på en timma om det skulle behövas, men det är bara vänja om sig. 

Vi har i alla fall åkt på världens förkylning. Estelle har det värst. Alfred har klarat sig hyfsat bra, lite hosta och en släng av feber men Estelle fick allt. I omgångar är hon helt utslagen och orkar ingenting annat än att sitta fast vid mig. Hoppas hoppas att det går över snart. 
Jag har mest huvudvärk och hosta. Febern kommer och går lite som den vill men det är ändå bättre i dag än vad det var under helgen. 








Allmänt | |
Upp