2018 & 2019

Hej och gott nytt år! 
Vi avslutade 2018 i goda vänners sällskap. 
Det här året har varit ett tungt år men även ett bra år. 
Jag åkte utomlands med min syster, svärmor & svägerska. Jag njöt av en fantastisk sommar och sen opererade jag mig. Jag började jobba och jag insåg att jag trivs bra med att vara nått annat också än BARA mamma. 
Jag har lärt mig att lita på mig själv och veta att jag klarar av livspusslet även om det är motigt i bland. 

2019 är här och i år har jag inga direkta nyårslöften. Jag har snarare bestämt mig för att ett av mina mål detta året är att jag ska investera i mer tid till mig själv. Tillåta mig att vara bara jag och att ta mer plats. 
Jag ger gärna bort min egentid till Linus, så att han kan träna utan att stressa. Jag lägger barnen för att det blir minst tjafs då, jag städar för jag är effektiv och vet vad som behöver göras och så fortsätter det tills timmarna på dygnet är slut. 
Då jag känner mig stressad pressar jag mig själv ännu mer tills jag inte pallar mer. 
Jag skjuter undan tankar och känslor och jobbar på hårdare. Fortare. 
Därför ska jag i år tillåta mig själv Att lyssna på min egen kropp. Stänga av, varva ner och vara själv. 

Varje år har jag lovat mig själv att jag ska börja träna. Jag har börjat, sen har jag inte haft tid så då har jag slutat. 
I år vill jag börja springa. Motionera och hålla igång min kondition. Det återstår att se om det kommer att gå. Men jag hoppas på det. 

Nu ska jag fortsätta med dagen. Den första på ett helt nytt år. 
God fortsättning hörrni! 












Allmänt | |
Upp