Sm

Hej där! Här inne har det varit lugnt som tusan och det beror på att vi först var Helsingborg i några dagar för att Linus skulle tävla på SM. Det gick ändå hyfsat bra måste jag säga och jag är så jäkla stolt över grabbarna som åkte ner. När Jesper tog ett brons i högern trodde jag att hjärtat skulle slå sig ut ur bröstkorgen. 15åriga jesper. Så jävla duktig och så jävla stark på alla sätt och vis. Det var sjukt svårt att hålla tillbaka tårarna! 
Linus blev 5a i vänster och 4 i höger. Helt okej resultat det med, med tanke på vilka han fick bryta mot. 



Direkt vi kom hem väntade 2 magsjuka barn så vi har legat och spytt om vartannat sen i måndags. 
Nu ser vi dock ljuset i tunneln och det känns så himla skönt! 

I dag har jag sanerat huset och tvättat som en galning. Vi har vädrat ut bacillerna på förmiddagen också har vi varit ute och förhoppningsvis blivit av med dom sista. 

Jag har blivit moster också! 
En liten tjej anlände natten mot måndag och jag längtar så mycket efter att få träffa henne. Det svider i hjärtat varje gång jag ser en bild på henne. Åh lillatjej vad jag älskar dig redan. 



Vi övar även på att vara utan blöja här hemma. Plötsligt knäckte hon koden kan man säga. Hurra för våran stortjej! 
Ibland behöver man inte ens påminna, då kommer hon ihåg själv att hon måste kissa. Så himla stolt man blir alltså! 

Nu sover den mista och Linus och jag och Alfred ska spela dunderfia.
Hoppas ni har en fin helg! 

Allmänt | |
Upp