Torsdag

Hej på dig!
Barnen har varit trötta i veckan och jag också. Det är slitigt att vara den enda som kan lämna och hämta på dagis, tvätta, städa, laga mat osv, dom veckor Linus jobbar. Jag önskar att jag kunde klona mig själv. Så mycket man skulle hinna med! 
I veckan var det tänkt att jag skulle byta till nästa bh ( den första har man i 5 veckor, sen byter man till en som har bygel) men det visade sig att jag behövde en större storlek. Så en ny har skickats upp och förhoppningsvis får jag den i morgon. 
Jag väntar på några andra spännande paket också som även dom borde dyka upp i morgon. 

Barnen har en period nu när dom bråkar konstant. Det ska jävlas hela tiden. Och det skriks och tjuts vart dom än håller till. Det är en himla tur att dom är på olika avdelningar på dagge annars hade aldrig fröknarna pallat med dom! 


1 sekund senare var det knytnävsslagsmål. 
I morgon är det fredag hörru! Jag är så jäkla laddad för helg! 
Ha en fin torsdag! 
Allmänt | |
Upp