Fredag

Första veckan efter semestern gick så där. Måndagen var trög, jag var förvirrad mest hela tiden på jobbet. 
Tisdag hade jag inskolning med Alfred (Linus hade måndagen) och det gick också lite sisådär i början, men det kändes ändå ok när vi gick hem. Onsdagen var också inskolning och torsdag gjorde han sin första långa dag. I dag när vi skulle hem frågade han om inte fritids var öppet på helgen också, för han ville dit. Ett bra tecken måste man ju ta det som. 
Till veckan behöver dom bara stiga upp tidigt 2 dagar. Då slipper jag ha dåligt samvete för att jag väcker dom före fan. 

Estelle har haft en tung vecka på dagge. Det är nya fröknar och lite barn så hon har varit lite deppig. Men till veckan blir det bättre för förhoppningsvis. Hon som innan sommarlovet, ville vara på dagge hela tiden. Lilla tjej. Man får så dåligt samvete när hon är ledsen när man ska åka på jobbet. När hon klamrar sig fast i mig och vägrar släppa... Fan då vill man bara gråta.. 

Nåja, nu är det helg och här ska mysas! 
Ha en fin fredag! 
Allmänt | |
Upp