24/2

Den här månaden har gått så fort. Snart är det en ny månad och SM är bara runt hörnet. 
Det ska bli så skönt med hotellfrukost i några dagar! 
Fasen, jag måste leta rätt på min väska och börja skriva packlistor till både mig, Linus & barnen. Dom ska vara hos farmor och farfar medan vi är borta. 

På tisdag kommer Linus hem och då ska vi göra ett ryck och ta tag i Alfreds rum. Han har fått välja tapeter själv och det är massor som ska göras så det är egentligen bara sätta igång. Tapeterna beställdes i fredags, så dom kommer förhoppningsvis i veckan. 
Gud vad skönt det ska bli då det är klart. Alfred längtar också! 

I morgon ska jag ta en spruta igen. Jag tog en för några veckor sedan och den tredje skulle tas efter några månader tror jag. 
Vi måste vara vaccinerade mot hepatit så det är den sprutan jag ska få i morgon. 
Första, gjorde så fruktansvärt ont. Jag trodde att jag skulle svimma! Och jag har haft sjukt ont ont i armen sen dess. Jag har just kunnat börja ligga på den sidan nu igen också ska jag måsta ta en ny i samma arm... fan!


Nu ska i alla fall barnen hoppa i badet. Jag ska sortera kläder och sen ska vi äta middag. 
Ha en fin söndag! 




Världens bästa lilly har hunnit fylla 7år. Vi hade kalas för henne igår. ❤
Allmänt | |
Upp