7/2

God morgon. 
Åh vad jag hade hjärnsläpp i morse när jag skulle sjukanmäla barnen. Jag skrev att dom kommer som vanligt kl 6.30 på måndag.. Men på måndag har Estelle sin inskolning på storis. Då blir hon stortjej på riktigt. 
Det är bara att inse att hon inte är någon bebis längre. Det känns både skönt och skrämmande på samma gång. 









Hon har gått från att vara pyttebebis (okej, hon var aldrig så där pyttepytteliten) till att bli en cool tjej. Hon är inte rädd för nått. Hon är vildare än vildast.
Estelle älskar lilly. Fortfarande är lilly hennes stora idol. 
Estelle är en härmapa och familjens lilla clown. Hon är alltid busig. 
Estelle har ett än jävligare humör än vad jag har. Tempramentet är helt klart ett morsarv. 
Hon älskar att leka med dockor och sitt dockskåp.
Hon älskar att måla och rita. Gärna på sig själv om hon får. 
Estelle är tuff och backar inte om någon är dum mot henne. Då ger hon igen och visar direkt att man inte kan sätta sig på henne. 
Hon är mysig på ett sätt som Alfred aldrig var i den åldern. Hon vill gärna ligga nära, sitta i mitt knä och kommer flera gånger under dagen bara för att få en puss & en kram.  
Estelle är lätt att tycka om för att hon är rolig. Hon kan vara överjävlig mot Alfred och älskar att retas. 
Hon ser upp till Alfred. Vill göra allt som han gör. Varje kväll säger hon "älskar dig attet (alfred) sov ått! 
Åh vad jag älskar min lilla tjej. Hur kunde hon bli så stor så fort?! 














Allmänt | |
Upp