Onsdag

Hej på dig! 

Åh vilken stressig morgon vi hade i morse! 
Barnen var trötta och Estelle vaknade på kraftigt dåligt humör. Ingenting var bra och allt gick i snigelfart. 
Att borsta tänderna slutade med fullt utvecklat krig och när vi äntligen satt i bilen och rullade förbi ok kom jag på att jag glömt telefonen. ÅH HERREGUD för sånna här mornar. 
Väl på dagis varnade jag fröknarna för att Estelles humör inte var att leka med i dag. Dom stackarna fick det nog kämpigt... lämningen tog en evighet och det dåliga samvetet kom ikapp direkt jag stängt dörren. 
Nåja.. Jag hoppas innerligt att det blir lättare i morgon. 

Eftermiddagen har tack och lov varit lite bättre. 
Jag har tvättat och hängt ut tvätten. Planterat om lite blommor, skrubbat diskmaskinen, lagat middag & gjort matlådor och ätit middag. Nu sitter vi i soffan och ser Pippi Långstrump. 

Hoppas din dag har varit fin!

Allmänt | |
Upp