Torsdag

Hallå!
Denna morgonen började något bättre än i går faktiskt. Båda barnen fick gå och lägga sig 18.30 i går så dom var ändå relativt pigga i morse när klockan ringde 05.30. Men jag däremot kunde inte sluta läsa min bok i går kväll, så jag var trött i morse. Där efter 23 tvingade jag bort boken och var så somna ganska snabbt. 

Dagen har sprungit förbi. Efter jobb och dagge åkte vi till Sussi för att fira att Harry och Astrid har gått ut dagis. Alfred & Estelle får vi fira om några veckor. 
Nu har vi just kommit hem och jag och den minsta ligger i soffan och slappar till greta gris. 
Alfred sitter i hans rum och bygger lego. Ett bra sätt att rensa hjärnan på, innan det är dax för sängen. 

I morgon jobbar jag bara 1.5 timme på morgonen sen gör jag helg. Vi ska till kyrkan för att se när lilly går ut 6års. Fan vad tiden har gått fort!

Nu ska vi göra kväll! 

Allmänt | |
Upp