30 år

Hej på er! 
Gud vad det var längesen jag var in här!

Estelle har hunnit fylla 3 år. Min lilla tjej har blivit stor. 
Hon trivs bra på Alfreds avdelning och har egna kompisar att hänga med om dagarna. 
Hon har slutat med blöja och det går hur bra som helst! Man blir så stolt! 

Påsken kom och gick i en rasande fart. Vi spenderade dagarna i moskosel och när vi kom hem var vi helt slut av all friskluft. 





Dessutom har jag hunnit fylla år. Helt plötsligt var jag 30. Hur gick det till? 
Jag minns det som igår, när jag och Sussi cyklade varje morgon till ute badet i moskosel. Hur jag och Sara och Malin tjuvrökte på Storholmen och alla skräckfilmskvällar vi hade hos Simon. 
Och helt plötsligt är jag 30. Helt jävla sjukt känns det. 
I morgon kommer Linus hem och då ska vi röja lite här hemma. Måtte värmen komma tillbaka så att man kan börja göra saker ute. 

Hoppas ni har en fin dag! 
Allmänt | |
Upp