Fredag

Hej kompisar! 
Äntligen kom fredagen och fy vilket härligt väder vi har haft idag alltså! 
Vi har varit ute hela dagen!






Barnen ville måla en stund nu på kvällen så jag plockade fram kubbspelet och så gick vi lös med färg på det. Det blir himla fint! 
Där på bron satt vi i nästan en timma. Barnen verkligen älskar att måla. Och jag med. 

Jag har tvättat som en tok i dag bara för att kunna hänga upp tvätten ute. Fan vad jag har saknat det i vinter. Jag älskar nytvättade sängkläder som har fått hänga ute och torka. Och fort går det då det är så varmt ute som det har varit i dag. 

Nu går ännu en super härlig dag mot sitt slut och jag hoppas på en till i morgon. 
Nu ska barnen sova och jag ska se serier. 
Trevlig fredagskväll hörrni! 
En ledsen tjej som ramlade när hon sprang tok fort. Hon trodde att det var Linus som kom, men då var det bara grannen... typiskt!
Allmänt | |
Upp