Måndag

God morgon på dig! 
Hoppas du har haft en fin helg och att du har sovit gott!

Jag vaknade som vanligt 05.05 och smög ner för att lägga mig i soffan en stund, nu innan jag ska iväg på jobb. Jag behöver få vakna till lite i lugn och ro innan måndagsstressen kickar igång. 

Helgen har minst sagt varit produktiv. Vi har reglat & isolerat Estelles rum (kattvindan uppe i hallen) samt målat tak, väggar & tapetserat. 

Nu är det målning av golv kvar, sätta in några eluttag, samt listning, men det är 3 veckor bort, då Linus åker och jobbar tidigt i morgon och blir borta 3 veckor. 
Estelle har redan flyttat in, hon kunde inte vänta tills det blev helt klart. 
Som hon har väntat på att få ett eget rum. Det blev så mysigt. 
Tapeten vi har satt upp kommer från jollyroom. Den är så himla fin!





Ni ska få se sen så mysigt det blev med sängen, sänghimmel som jag har gjort själv för att passa snedtaket, hennes dockskåp och allt annat småpyssel som har fått flytta in. 

Nu måste jag göra mig klar för jobbet. 
Ha en fin måndag! 
Allmänt | |
Upp