Slut

Jag känner mig helt slut efter denna dag. Och jag drack inte ens igår, så jag kan inte skylla på att jag är bakis heller...
Nu är jag åter igen instalerad på teckan. Eller inte helt men på god väg iaf.. Känns jätte tråkigt på ett sätt men på ett annat helt okej. Det var på tiden så att säga. Nu är det nya tag som gäller och Jonte gör ju det hela lite lättare även om han tyckte att jag var obehaglig som grinade som en tok idag.

Många säger att det är lite mindre jobbigt att dumpa än att bli dumpad men det tror jag inte ett smack på. Den här dagen har varit bland dom absolut jobbigaste dagarna i mitt liv men även dom bästa måste inse när man har gjort fel val. Det där lät som att jag ångrar tiden med Linus men det gör jag absolut inte. Jag har lärt mig massor och vi har upplevt både extremt roliga dagar och dagar som inte har varit så roliga, men det har varit bra år.... Men, att vara med varandra och inte riktigt älska tillvaron är inte okej. Att försöka ska man ju absolut göra, men idag kände jag att det blev för mkt helt enkelt. Nåja, alla ska vi ju gå igenom jobbiga tider och mitt i det är jag nu. Det är mer jobbigt än jag någonsin kunde föreställa men nu är det gjort. Nu är det bara jag och Jonte. Och det är ju heller inte fy skam. Det är ganska bra!
Linus önskar jag all lycka i världen, för han är en stjärna han med även om vi inte är rätt för varandra just nu. Och förhoppningsvis hittar han en vettig tjej och inte nå toppmångo som sitter och visa musen för ett gäng killar! Fast sånna finns det ju å andra sidan gott om här så vad är oddsen att han hittar nån som är bra? Men man kan ju alltid hoppas... Fast vem vet, vi kanske hittar tillbaka till varandra så småningom...

Nu ska jag starx gå till Sarah och träffa hennes små underverk.
Allmänt | |
Upp