Den här torsdagen..

har jag varit flitig. Jag har hunnit diska, städa upp lite i mitt förråd, rensat ur och vikt alla kläder i garderoben och även hunnit färga Johannas hår. Jag är på topp i dag med andra ord:)

I morgon blir det jobb för hela slanten. Snart är det inte så länge kvar tills flygplans städningen är över och det känns lite både och.. Fan vad less man har varit med det är samtidigt väldigt roligt och framförallt människorna man jobbar med. Det är mer än en gång man har fått asgarva så att man nästan har gråtigt.. Det har varit helt underbart att ha dom måndagarna efter att man har varit ut å gjort dumheter på helgen, för då har man alltid fått veta att man lever, främst av Sanna:). Haha, ja det kommer jag nog att sakna mest.
Min söta Erika, min mobbare Sanna och min slav Per. Ni kommer jag att sakna mest! :) 
Vi måste ju ha en liten avskedsfest:)



Tack för mig, leverpastej!
Allmänt | |
Upp