Självaste nyår

Idag ska ett nytt år firas in. Inte på samma sätt som det brukar vara, (Fylla!) utan i år blir det lugna puckar med nyktra vänner och en nykter pojkvän!. Givetvis bebis i magen också:)
Magen den växer så det knakar och varje gång jag träffar Nina så förvånar hon mig varje gång genom att säga, kolla, den har vuxit bara på en dag!! Haha, jag tror att hon ser i syne!:)
I dag går vi iaf in i vecka 14. Så nu är jag i gravidvecka 15 (14 veckor + 0 dagar har gått.) lite tjorvigt det där:)
Men fy vad vi längtar! Linus ska få agera fotograf i dag, så då ska jag lägga upp en bild på kulan:)
 
Nu ska jag väcka min andra hälft.
Ha ett jätte gott nytt år allihopa! Ses vi inte i år så ses vi nog nästa;)
Allmänt | |
#1 - - Nina:

Bästaste-bäst-magen växer faktiskt för var dag man ser den ;) även om ja ser i syne eller inte! :*

Upp