Helt slut

Jag är helt slut i huvudet. Vi har haft veckans andra prov i dag och det gick väl rätt bra. Men det har jag nog Ludde att tacka för, om jag nu klarade det, annars är det hans fel att jag kuggade:)

Jag och Linus har just lagat mat och hunnit äta, så nu har han gått ut för att hjälpa Daniel med flytten och jag sitter här som ett fån och vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Köket måste städas, så jag hade tänkt göra det nu.. Eller på ett tag. Då jag hittat åt motivationen till det. Sen ska jag gå och ställa mig i duschen och stå där i 100år.

I helgen ska jag lura med mig L till Moskosel. Men jag har än inte kommit på hur..
Eller jag kanske skulle ha påbörjat tapetseringen i lillrummet. Det har ju stått rätt så stilla där nu ett tag.

Nu tror jag att min vän spöket är här och härjar igen. Himla trevlig typ det där.

Nu ska jag lägga mig i soffan ett tag!
Allmänt | |
Upp