20120619

Jag jobbar!
i måndags började jag på 3an. Det känns super bra och jag har helt fantastiska kollegor som även under kaosartade situationer, lyckas hålla humöret uppe:)
Min förkylning gör dock mitt liv något mindre trevligt. Jag hostar som att jag har vart rökare i 20år och snorar och nyser som om jag aldrig gjort annat. Men snart bör den ju ge med sig annars vet jag inte vad jag tar mig till..

Linus ringde mig igår och berättade att hans mormor var jättedålig så i dag på lunchen var vi förbi där och vi ska även dit då Linus kommer hem igen. Det är aldrig kul då det blir så här... Jag kan inte ens föreställa mig hur jobbigt det måste vara att veta att ens mormor snart inte finns längre. Huvva..

Nu ska jag gå ut och tvär kratta lite här ute på gården innan L kommer hem. Och innan det fantastiska regnet har sökt sig tillbaka hit.

Ha det gött!
Allmänt | |
Upp