Längtar!!!!

Ord kan inte beskriva hur mycket jag längtar efter linus. Det blir nästan värre då jag vet att han kommer hem i morgon. 
Vi får se om vi inte hämtar hem Jonte också, fast bara för det sätter det väl igång och han får vara själv. Fast då har vi ju turen att ha både systrar och en bror här på samhället.. :) 
Idag har vi vart ute och cyklat. Två svängar dessutom. Vädret har ju vart kanon så man vill ju som inte vara inne. Dessutom har vi spelat badminton en stund och fy så jobbigt det var. Kaggen är ju lite i vägen om man säger så. Snacka om framtung! 
I morgon får jag som sagt flytta hem igen. Det ska bli himla skönt att få sova i min egen säng igen! Sånt tänker man inte på att uppskatta då man är hemma.... Också kommer mamma ner, så vi får väl se om det blir att umgås med henne något också. 
Nu ska jag i alla fall försöka sova. 
Hoppas ni har haft en fin dag. Sov gott.
Allmänt | |
Upp