Storkillen ♥

Hej där!
Vi har landat hos Camilla i moskosel och Alfred har precis somnat på min mage. Han är så mysig!

Vi har vart hos Johanna hela dagen och det var kul att få spendera lite tid med småisarna♥
Jag och Johanna var på varuhuset en sväng och då köpte jag ett par skor till Alfred. Eftersom han står mest hela tiden nu så ska dom ju vänja sig med att ha skor på sig. Och dom var inte lika dyra som alla andra skor jag har tittat på så det kändes inte SÅ dyrt.


Min storkille♥ Han som skulle vara liten för evigt växer så himla fort. Pappan kommer att bli så himla stolt när han får se att sin lilla fisbebis står helt själv. :)
Oj vad jag saknar Linus. Idag har det känts som att det är en evighet tills han kommer hem igen. Så där hopplöst långt bort. Men i helgen ska vi ju vara i moskosel, så tiden borde ju gå fortare. Vi ska grilla i morgon kväll eller på söndag. Vi ska ut på björnzafari och elda ris och bara må. Så jag hoppas att det blir bra väder hela helgen. Hoppas kan man ju göra. :)

Nu ska jag med snart göra kväll. Vi ska upp tidigt i morgon för då drar vi till Piteå på loppis. Jag längtar! :)

Sov så gött hörrni! ♥
Allmänt | |
#1 - - Sara Wikberg:

Åh lillälsklingen. Så duktig han är! Han är inte någon bebis längre. Snart är han stora karln. :)

Upp