En kvar

Hej på er! 
Igår köpte vi en ny säng till Alfred. Så efter att vi kom hem från Johanna och Palle skruvade vi ihop den och Alfred fick provligga i den. Han lärde sig direkt hur man skulle ta sig ur också, men det gör inget för den nya sängen är så låg så även om han skulle trilla ur den skulle han nog inte göra illa sig. 
I alla fall så somnade han just efter nio och sov till halv sju tror jag det var. Han har inte klivit upp en endaste gång i natt och det var så skönt att killa på klockan och inse att det faktiskt var morgon.

Linus har åkt till Gävle i dag för en tävling. Det är osäkert när han kommer hem. Det beror lite på om dom åker ut eller går vidare. Så jag och Alfred är själva i helgen. Men det ska nog gå bra. 

Till veckan har jag endast en körlektion kvar. Sen är det uppkörningen. Jag är redan så nervös! Jag hoppas det går bra så att jag kan återgå till vardagen igen. 
| |
Upp