Närhet

Estelle är en riktig mysunge. Hon älskar allt som har med närhet att göra och så länge hon får ligga i famnen eller på bröstkorgen, sover hon. 
Då hon ska sova för kvällen vill hon att jag ska hålla henne i handen så att hon känner mig hela tiden eller så måste hon ligga kloss mot och hud mot hud. Så ligger hon nu. Kletad mot min mage med ansiktet. Det är mysigt! 
Alfred ligger på andra sidan och kollar på gladiatorerna. Han vill också ligga nära och det säger jag heller inte nej till. Bästa mysungar!

Tänk vilken skillnad det är på valborgsfirandet nu för tiden. Förr var man onykter vid den här tiden och nu ligger jag redan i sängen och ska snart sova. 
Fast jag klagar inte. Att vakna i morgon och slippa vara bakis är guld värt. Speciellt när man har 2 barn man ska ta hand om. :) 


| |
Upp