1a advent

Hej på er!
I dag är det första advent. Tänk att julen snart är här!
Vi har varit hos Sussi och Jens i dag och fikat. Jens fyller år i dag så vi har ätit tårta och annat gofika så att man nästan rullade ut därifrån!

Nu sover prinsessan ute på bron och jag och Alfred har filmmys i soffan.
Åh vad jag uppskattar dom här stunderna då han har tid att mysa ner sig i soffan med mig. Jag älskar att känna hur han slappnar av och kommer till ro.

I morgon kommer Linus hem. Jag längtar!
I veckan ska vi försöka få upp huset till fågelmaten och kanske vi hinner till stan för lite julklappsshopping. Jag behöver köpa en ljusslinga som vi kan ha ute också. Jag hade egentligen velat ha ljusslingor på bron, balkongen och i trädet på baksidan men vi har delade meningar då det kommer till det där så vi får se hur det blir.

På tal om nått annat. Jag gick igenom Estelles kläder som hon har fått ärva av hennes kusiner, och upptäckte att hon nästan inte har nått i storlek 80 eller 86. Lilly & Astrid måste ha haft dom storlekarna på sommaren för det var mest kortärmat och tunna plagg. Det blir ju lite fel så här mitt i vintern.
Så i julklapp önskar Estelle sig kläder. I storlek 80. :)

Alfred önskar sig en liten spark, babblarna pussel, kläder i storlek 104 och plus plus (sånt här:)

Allmänt | |
Upp