Lördag & söndag

God kväll. 

Barnen har just somnat och jag tänkte lite att jag skulle hinna uppdatera er om helgen. 
I går åkte vi ju på Leos lekland i Luleå. Gud vad kul det var att se Alfred så där glad och busig. Det var kul att få göra nått bara jag och han. 

Estelle gjorde morgon kl 02.00 i natt.. Alltså snacka om att testa ens psyke. 

Så fort hon somnade så ryckte det till i hela hennes lilla kropp, typ som att hon fick ström och sen blev hon super ledsen. Gick inte trösta, inte heller söva om. Ingenting fungerade. 
Vi gick ner och var nere tills klockan slog 05.30. Då var hon så trött så att hon däckade i min famn. Vi sov till just före 8 då vaknade Alfred och väckte oss. 
Koffeinintaget i dag har varit grovt. Trots det är jag riktigt trött så nu ska jag strax sova. 


I morgon ska jag baka hade jag tänkt. Jag fyller ju år på onsdag så jag tänkte göra bort lite bakning i morgon. Inget avancerat men något i alla fall. 


Hoppas du haft en fin helg! 

Allmänt | |
Upp