Tisdag

Hej där!

Ledigveckan är förbi och nu är det bara jag & barnen igen. 
Vi hann med så mycket förra veckan. Inte bara en massa måsten utan sånt som är roligt också. En bra vecka helt enkelt! 
Jag köpte gymkort och Linus var på tävling i lördags. 1 guld och 1 brons rikare blev han, jag är så stolt över honom! 

Gymkortet ja.. Jag tyckte att det var dax att ta tag i det här med träning nu. Johanna & Johanna är på gymmet varje dag så då hakar jag på när jag har möjlighet. Då Linus är borta blir det ju svårt, men när han är hemma gäller det att ta sig tid. 
Jag älskar att springa, så målet är att få bättre flås så att jag orkar springa längre sträckor.
jag har inte som mål att gå ner i vikt, utan jag vill endast bli starkare och orka mer. Må bättre helt enkelt. 


Estelle blir snart 10 månader. Snart är hon ett helt år! Det känns helt sjukt om ni frågar mig. 

Och att Alfred blir 4 i sommar, det kommer jag nog aldrig att fatta. Herregud!! Han som just fyllde 1! 
Mina barn, gud vad jag älskar er! 

Allmänt | |
Upp