Lördag

Dagen har sprungit förbi.

Jag har pysslat på med grejer till Estelles dockskåp och ungarna har lekt. 
Jag har tagit bort madrassen från myskojan och ställt in spisen och bordet & stolarna så nu har dom ett eget lite hus att leka i. Det var uppskattat! Där har dom suttit hela kvällen och lekt snällt. 

I morgon eftermiddag åker vi till Brännberg. Barnen får vara där tills Linus kommer hem, eftersom jag ska jobba måndag. 
Det kommer att bli en tuff vecka men det ser jag fram emot. Det ska bli kul att höra sen på fredag kväll hur Linus har upplevt veckan. Hehe jag gissar på att han lär vara slut 😂.. 

Nu ska jag gå ner och hänga tvätt sen ska jag mysa ner mig med barnen i sängen och läsa min bok. 
Jag är inne på sista boken i fjällbackserien. Vad ska jag läsa sen? Kom med tips! 

Ha en fin kväll! 

Allmänt | |
Upp