11 år

God morgon i stugorna!

I dag firar jag och Linus att vi hängt ihop i 11 år. Fan vad tiden springer förbi! 
Vi firar genom att vara med varandra & barnen. Kanske åker vi till Brännberg och käkar middag hos frans & Matilda. Vi får se helt enkelt. 😄 



Dagarna går så fort. Snart har Estelle gjort hennes första riktiga vecka på dagis och det går himla bra faktiskt. Hon har än (pepparpeppar) inte varit ledsen en enda gång då jag lämnat av henne och det är tur. Hatar att sitta och gulgråta i bilen utanför dagis. Gud så många gånger jag har gjort Det! 

Alfred har kommit in i en riktig pysselperiod. Han vill sitta i pysselrummet hela dagarna om han får. Han övar på att klippa cirklar, komma ihop grejer, skriva sitt namn, pärlar osv. Det är då en grej han har ärvt av mig - pysselgenen. Åh vad vi ska vara rädda om den! Hehe. 
Estelle gillar att få kladda med färg. Hon springer direkt till lådan där färgen finns också plockar hon upp allt på bordet. Sen klappar hon i händerna när hon är klar. Min lillhöna. 

Hela familjen sover än men jag kunde inte sova längre än till 06.00.. Kanske för att jag somnade kl 20.00 igår.. Jag måste skärpa mig. 
När dom andra stigit upp ska jag försöka ta mig till gymmet. Jag behöver få röra på mig idag trots den hemska träningsvärken jag har i hela jäkla kroppen. 

Hoppas ni får en fin alla hjärtans dag! ❤


Allmänt | |
Upp